Dlaczego My?

Jesteśmy doświadczoną firmą w zakresie projektowania szaty graficznej stron internetowych oraz dowolnie skomplikowanych projektów stron www. Działamy na rynku od ponad 5 lat na bazie kilkunastoletnich lat pasji , hobby i zainteresowań. Do naszego klienta podchodzimy z pełnym profesjonalizem i zaangażowaniem.

KONTAKT
  • GRAFIKA / E-MARKETING / PROJEKTY WWW / FOTOGRAFIA
    WITAMY W MAXISTUDIO GRAPHICS
    Zapoznaj się z ofertą naszej firmy w zakresie projektów www sklepów internetowych grafiki komputerowej i DTP oraz fotografii
  • NASZE STRONY WWW
    SĄ W 100% RESPONSYWNE
    KAŻDY PROJEKT JEST
    ZOPTYMALIZOWANY POD KĄTEM SEO
    NASZE NOWOCZESNE PROJEKTY DLA TWOJEJ FIRMY
  • + TRENDY SLIDERY
    + TRENDY WWW
    100% RESPONSYWNE
    DLA CIEBIE I TWOJEJ FIRMY
    ZAMÓW JUŻ DZIŚ

MAXISTUDIO GRAPHICS

PROFESJONALNE STUDIO PROJEKTOWE

Nasza firma zaprojektuje dla Ciebie lub Twojej firmy dowolnie skomplikowany projekt garficzny przeznaczony do dowolnego przez Ciebie wybranego celu począwszy od projektu wizytówki , plakatu , baneru , slidera Twojej strony WWW - skończywaszy na wykonaniu całego projektu Strony Internetowej Twojej firmy - Sklepu Internetowego.

Specjalizujemy się głównie w projektowaniu responywnych stron BOOSTRAP , które są nowoczesnymi stronami zgodne z najnowszymi trendami WEB oraz wytycznymi Google , które są istotne pod kątem pozycjonowania SEO Twojej strony WWW. Strony nasze idealnie dopasowują się do smartonów, tabletów, czy notebooków


Grafika komputerowa – dziedzina informatyki zajmująca się wykorzystaniem technik komputerowych do celów wizualizacji artystycznej oraz wizualizacji rzeczywistości. Grafika komputerowa jest obecnie narzędziem powszechnie stosowanym w nauce, technice oraz rozrywce. Chociaż grafika komputerowa koncentruje się głównie na specjalistycznych algorytmach i strukturach danych, to jednak siłą rzeczy musi czerpać wiedzę z rzeczywistości. Na przykład, aby uzyskać obrazy fotorealistyczne, należy wiedzieć jak w rzeczywistym świecie światło oddziałuje z przedmiotami. Podobnie, aby symulacja jazdy samochodem była jak najwierniejsza, należy wiedzieć, jak obiekty fizyczne ze sobą oddziałują. Od kilkunastu lat grafika komputerowa jest też kolejną dyscypliną artystyczną – dzieła powstałe przy jej zastosowaniu nazywa się grafiką cyfrową, infografiką lub digitalpaintingiem.

Kreujemy wizerunek marki. Tworzymy nowy obraz firmy lub przywracamy do życia stary. Identyfikacja Wizualna (Corporate Identity, CI) ma na celu określenie kolorystyki, formatów, krojów czcionek oraz elementów graficznych które mają być zastosowane do tworzenia materiałów reklamowych firmy. Identyfikacja wizualna jest sposobem na uporządkowanie linii graficznej marki. Dopełnia funkcję jaką pełni logo firmy, a w niektórych przypadkach nawet go zastępuje (total branding). Spójny system graficzny powoduje efektywniejsze kojarzenie firmy przez Klienta, a także wzmacnia efekt kampanii reklamowych prowadzonych w różnych mediach. O dopracowanym, spójnym i konsekwentnie stosowanym Systemie Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity) warto pomyśleć już na samym początku działalności firmy - począwszy od logo firmy, poprzez poprzez akcydensy (druki firmowe, broszury informacyjne i foldery reklamowe, szablony dokumentów, faktur), aż do ogólnego oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego firmy.
W zakresie projektowania Systemu Identyfikacji Wizualnej wykonujemy:
- projektowanie logo, - projekt wizytówki firmowej oraz wizytówek imiennych i oddziałowych,
- projekt papieru firmowego,
- projekt teczki ofertowej,
- projekty folderów i broszur reklamowych,
- projekt segregatra,
- projekt notesu, notatnika,
- projekt na opakowanie i płytę DVD, CD,
- projekty opakowań,
- projekt koperty z nadrukiem,
- szablon prezentacji Power Point,
- papeteria e-mail,
- projekt strony www,
- projektowanie plakatówy,
- projekty na rollup,
- projekty na sciannki wystawiennicze.

Czym jest Księga Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity Guide)?
Reguły Systemu Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity) zawarte są w formie Księgi Identyfikacji Wizualnej, zarówno jako wersja drukowana jak i elektroniczna PDF. Dokładny opis zastosowania logo oraz innych elementów identyfikacji wizualnej pozwoli uniknąć błędów podczas wykonywania kolejnych projektów graficznych.
Ścisłe przestrzeganie zaleceń zawartych w Księdze Identyfikacji Wizualnej pozwala zachować spójny wizerunek przedsiębiorstwa. Księgę Idenyfikacji szczególnie polecamy przedsiębiorstwom wielooddziałowym.
Korzyści ze stosowania Systemu Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity)
- wyróżnienie spośród konkurencji,
- łatwość percepcji i wpływ na rozpoznawalność marki,
- spójność wszystkich działań reklamowych i marketingowych,
- łatwa identyfikacja wobec dostawców i odbiorców,
- efektywne narzędzie w komunikacji i prezentacji do wewnątrz i na zewnątrz firmy,
- spójność firmy w okresie zmian organizacyjnych, rynkowych i kapitałowych,
- oszczędność czasu i pieniędzy ze względu na jasne reguły określające wizerunek firmy,
- nowoczesne narzędzie w zarządzaniu wizerunkiem przedsiebiorstwa.
Przykładowa zawartość Księgi Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity Guide):
Logo
- opis kolorów (cmyk, pantone, ral),
- przedstawienie wersji logo (pionowa, pozioma itp.),
- logo na ciemnym tle,
- pole bezpieczeństwa logo,
- minimalna wielkość znaku,
- zakazy dotyczące loga,
- logo na siatce wymiarowej.
Typografia firmowa
- określenie krojów czcionek - nagłówki, podnagłówki, zwykły tekst, podpisy pod zdjęciami.
Kolorystyka firmy
- kolory podstawowe, kolory dopełniające.
Druki firmowe
- wizytówki,
- pieczątki,
- papier firmowy,
- teczki ofertowe,
- segregator,
- notatniki,
- nadruk na płytę oraz okładkę DVD,
- koperty z nadrukiem,
- szablon prezentacji dla MS Power Point.
Oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne firmy
- oznakowanie budynków firmy (szyldy, kasetony, banery, tablice informacyjne),
- oznakowanie pojazdów,
- ubrania firmowe (wizualizacja logo na ubraniach).
- Przykłady zastosowania logo oraz elementów graficznych na gadżetach reklamowych (długopisy reklamowe, kubki reklamowe, pendrive),
- szablon reklamy prasowej,
- szablon layoutu folderu, katalogu, broszury, ulotki

PROJEKTOWANIE LOGO lub redesign obecnego LOGO FIRMY, MARKI, PRODUKTU
Projekt logo jest pierwszym elementem spójnego Systemu Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity).
W zależności od Twoich wymagań oraz możliwości finansowych oferujemy Ci dwa warianty projektu logo + pakiet usług dodatkowych.
Przed przystąpieniem do projektowania logo staramy się dobrze poznać Firmę, jej otoczenie, konkurencję, tak aby wykonany znak firmowy jak najlepiej odzwierciedlał charakter Firmy.
Wykonujemy:
- projekt znaku graficznego,
- projekt logo firmy, znaku firmowego,
- projekt logotypu,
- projekt logo marki,
- projekt logo produktu,
- projekt symbolu graficznego,
- lifting, rewitalizacja, odświeżenie, redesign logo firmy.

CENNIK

START

600 ZŁ

  • 3 propozycje (nad projektem pracuje 1 grafik/projektant) - na bazie jednej z nich zaprojektujemy logo.
  • 3 korekty projektu logo przedstawione w 1 etapie korekcyjnym.
  • Czas realizacji: pierwsze propozycje do 5 dni roboczych, korekty w zależności od czasu odpowiedzi Klienta.
  • Prawa autorskie: przekazanie praw autorskich do logo. Klient może wykorzystywać logo bez ograniczeń.
  • Kolorystyka LOGO: nielimitowana ilość zmian kolorów.
  • Pliki graficzne: wersja wektorowa (Adobe Illustrator - AI, Corel Draw - CDR) oraz rastrowa PNG24 Wersja do druku, model barw CMYK oraz PANTONE Wersja do internetu - model barw RGB
ZAMÓW

PROFESSIONAL

1500 ZŁ

  • 7 propozycji (nad projektem pracuje 1 grafik/projektant) - na bazie jednej z nich zaprojektujemy logo.
  • 7 korekt projektu logo przedstawione w 1 etapie korekcyjnym.
  • Czas realizacji: pierwsze propozycje do 5 dni roboczych, korekty w zależności od czasu odpowiedzi Klienta.
  • Prawa autorskie: przekazanie praw autorskich do logo. Klient może wykorzystywać logo bez ograniczeń.
  • Kolorystyka LOGO: nielimitowana ilość zmian kolorów.
  • Pliki graficzne: wersja wektorowa (Adobe Illustrator - AI, Corel Draw - CDR) oraz rastrowa PNG24 Wersja do druku, model barw CMYK oraz PANTONE Wersja do internetu - model barw RGB
ZAMÓW
<div class="row pricetable-container">

	<div class="col-md-4 col-sm-4 price-table">
		<h3>START</h3>
		<p>	
			$5.9
			<span>Per month</span>
		</p>

		<ul>
			<li>22GB Bandwidth</li>
			<li>3Tb Storage</li>
			<li>Unlimited Domains</li>
			<li>Free Setup</li>
		</ul>
		<a href="#" class="btn btn-primary">SIGN UP</a>
	</div>

	<div class="col-md-4 col-sm-4 price-table popular">
		<h3>PREMIUM</h3>
		<p>	
			$9.9
			<span>Per month</span>
		</p>
		<ul>
			<li>22GB Bandwidth</li>
			<li>3Tb Storage</li>
			<li>Unlimited Domains</li>
			<li>Free Setup</li>
		</ul>
		<a href="#" class="btn btn-default">SIGN UP</a>
	</div>

	<div class="col-md-4 col-sm-4 price-table">
		<h3>PROFESSIONAL</h3>
		<p>	
			$14.9
			<span>Per month</span>
		</p>
		<ul class="pricetable-items">
			<li>22GB Bandwidth</li>
			<li>3Tb Storage</li>
			<li>Unlimited Domains</li>
			<li>Free Setup</li>
		</ul>
		<a href="#" class="btn btn-primary">SIGN UP</a>
	</div>

</div>

DTP (ang. Desktop Publishing – publikowanie zza biurka) – termin oznaczający pierwotnie ogół czynności związanych z przygotowaniem na komputerze materiałów, które będą później powielone metodami poligraficznymi. Krócej mówiąc, termin ten oznacza komputerowe przygotowanie do druku. W tym znaczeniu termin ten dotyczy nie tylko fazy projektowej, czyli tworzenia w programach komputerowych obrazu (oraz kształtu) stron publikacji, ale także zarządzania pracą grupową, a nawet odnosi się do komputerowego sterowania urządzeniami wykorzystywanymi w tym procesie, a więc np. naświetlarkami czy maszynami drukarskimi. Proces DTP rozpoczyna się wprowadzeniem do komputera tekstu i obrazu. Poszczególne elementy graficzne podlegają następnie indywidualnej obróbce, a na tekst jest nanoszona korekta. Następnie odbywa się zasadnicza część procesu, czyli ułożenie stron publikacji z tych wszystkich elementów gotowego projektu, łącznie z naniesieniem informacji dla drukarza i introligatora. Na tym etapie pracy można również umieścić informacje o obrazie całej składki. Czynność końcowa to zapisanie danych komputerowych w postaci pliku postscriptowego lub (coraz częściej) pliku PDF. W ramach DTP można również zarządzać przepływem prac w drukarni oraz sterować urządzeniami przygotowalni poligraficznej, jak i samej drukarni. Istotne jest, że DTP zajmuje się nie tylko samym obrazem, ale także kształtem podłoża, tak więc termin ten dotyczy także projektowania np. niezadrukowanych opakowań i innych form wykrawanych z papieru, kartonu czy też np. kształtów wycinanych z folii samoprzylepnej.

Folder reklamowy to najbardziej efektywna forma kontaktu z Klientem oraz budowania pozytywnego wizerunku Firmy. To właśnie folder reklamowy jest materiałem, który zostając u Klienta potrafi podtrzymać dobre wrażenie wywarte podczas spotkania oraz dostarczyć rozmówcy dodatkowych informacji o ofercie firmy. Pomożemy Ci wykonać folder reklamowy który wyśmienicie będzie prezentował produkty lub usługi Twojej Firmy.
Foldery reklamowe dobrze się prezentują
Dlatego tak wiele doskonale prosperujących firm, szczególną uwagę przywiązuje do formy swojego folderu reklamowego. Odpowiednia kolorystyka, harmonijny projekt, ciekawa kompozycja tekstu i informacji oraz doskonała jakość dają Klientowi pewność, że firma oferująca mu swoje usługi jest godnym zaufania partnerem.
Nasza oferta projektu i druku folderów reklamowych oraz katalogów firmowych kompleksowo uwzględnia indywidualne potrzeby każdego Klienta. Oferujemy zarówno proste broszury, jak również specjalistyczne wielostronicowe katalogi firmowe na najszlachetniejszym gatunkowo papierze. Jakie foldery reklamowe wykonujemy? Odpowiednie dla oferty i profilu firm naszych Klientów
Wykonujemy projekty folderów reklamowych od dwustronnych po wielostronicowe katalogi produktowe;
- drukujemy foldery reklamowe w technologii druku offsetowego (duże nakłady od 250szt.) oraz metodą wysokiej jakości druku cyfrowego (niskie nakłady);
- Wykonujemy foldery szyte (w formatach: A4,A5, A6, DL, 210x210mm) oraz foldery klejone (dostępne z formacie A4 i A5);
- Foldery reklamowe drukujemy w pełnym kolorze (CMYK) lub z zastosowaniem unikatowych kolorów PANTONE;
- Foldery reklamowe drukujemy na wysokiej jakości papierze kredowym (mat lub błysk) o gramaturze do 350g;
- Foldery reklamowe drukujemy na szlachetnych gatunkach papieru;
Możliwe uszlachetnienia druku folderów reklamowych:
- folia matowa - dodaje elegancji i szykowności, - folia błyszcząca - ożywia kolory i zwiększa trwałość, - lakier UV wybiórczy - pokrycie niektórych elementów projektu lakierem, co podkreśla ich walory na tle eleganckiej matowej powierzchni, - tłoczenie - uwypuklenie wybranych elementów projektu - na specjalne życzenie, - wycinanie laserem wybranych elementów np logo - na specjalne życzenie.
Foldery reklamowe czas realizacji druku
- folder/katalog w wersji szytej - do 5-7 dni roboczych;
- folder/katalog w wersji klejonej - do 6-8 dni roboczych;
- folder/katalog z dodatkowym uszlachetnieniem - dodatkowo wydłuża czas realizacji o 1-2 dni roboczych.
Co wpływa na cenę wydruku folderu reklamowego:
- rodzaj wykonania - szycie/klejenie,
- format,
- gramatura papieru,
- wybrana opcja uszlachetnienia,
- ilość stron,
- nakład.
Foldery reklamowe - indywidualny projekt graficzny
Nasi graficy stworzą dla Ciebie indywidualny projekt graficzny, zgodny z potrzebami i Identyfikacją Wizualną Twojej Firmy. Akceptujemy też gotowe projekty Klientów w wersjach do druku. Projekty wyceniamy indywidualnie w zależności od potrzeb Klienta oraz materiałów jakimi dysponuje.

W naszej ofercie nie zabraknie także teczek ofertowych, które idealnie nadają się do eleganckiego zaprezentowania materiałów reklamowych promujących Twoją firmę.
Wykonujemy indywidualne projekty teczek ofertowych zgodne z Identyfikacją Wizualną Twojej Firmy. Wysokiej jakości pełnokolorowe wydruki dodadzą atrakcyjności wykonanemu projektowi, a zastosowanie dodatkowych uszlachetnień dodatkowo wzmocni ich efektowność.
Teczki reklamowe - stosowane materiały wykonania:
- Kreda mat 350g - mały, duży wykrojnik,
- Sztywny karton 300g, dwustronnie bielony - wariant teczki z gumką.
Dostępne warianty i wykrojniki teczek reklamowych:
- Teczka duży wykrojnik - wymiar po złozeniu: 527x363 mm;
- Teczka mały wykrojnik - wymiar po złozeniu: 490x337 mm;
- Teczka ofertowe ze skrzydełkami z każdej strony dodatkowo z gumką: wymiar po złożeniu 240x320 mm;
- Teczki ofertowe w opcji duży i mały wykrojni posiadają wycięcia na wizytówkę.
Możliwe uszlachetnienia wydruku teczki ofertowej:
- folia matowa - dodaje elegancji i szykowności,
- folia błyszcząca - ożywia kolory i zwiększa trwałość,
- lakier UV wybiórczy - pokrycie niektórych elementów projektu lakierem, co podkreśla ich walory na tle eleganckiej matowej powierzchni,
niezależnie od wybranej opcji uszlachetnienia wszystkie teczki ofertowe są pokrywane lakierem dyspersyjnym w celu zabezpieczenia druku.
Teczki ofertowe - projekt graficzny
Prosty projekt teczki (logo + dane adresowe) - od 60 zł
Pełnograficzny projekt teczki (logo + dane adresowe + grafika) - od 300 zł
Czas realizacji druku teczek ofertowych
- mały, duży wykrojnik - do 7 dni roboczych,
- mały, duży wykrojnik + lakier wybiórczy VU - wydłuża czas realizacji do 8 dni roboczych,
- teczka z gumką - do 5 dni roboczych.
Koszt druku teczek ofertowych uzależniony jest od:
- materiału wykonania,
- wskazania wykrojnika,
- wariantu druku - 1 lub 2 stronnego,
- wariantu uszlachetnienia,
- nakładu.

Akcje marketingowe z udziałem ulotek reklamowych choć w wielu branżach skazane na niepowodzenie nadal się sprawdzają w lokalnych społecznościach. Reklamowany w ten sposób klub sportowy, sklep, lokal usługowy, dostawca internetu, lub inna lokalna firma ma szansę na dotarcie do świadomości potencjalnych klientów. Z naszego doświadczenia wynika, że nowo powstałe punkty najwięcej zyskują na "akcjach ulotkowych" ponieważ firma nie posiada jeszcze bazy stałych klientów.
Projektujemy ulotki reklamowe które się wyróżniają i niosą czytelny, jasny przekaz. Kompleksowa praca od projektu po wydruk ulotek w tym: wysoka jakość druku, chwytliwe hasło reklamowe, zredagowanie tekstów, oryginalny projekt – to właśnie możemy Ci zaproponować.
Popularne formaty ulotek:
- Ulotki A5 – 148x210 mm;
- Ulotki DL – 210x99 mm;
- Ulotki A6 - 148x105 mm
- Ulotki A4 – 210x297 mm;
- Ulotki A4 składana na 3 (po złożeniu uzyskujemy format DL);
- Ulotki A4 składana na 2 (po złożeniu uzyskujemy format A5).
Jakie ulotki reklamowe wykonujemy?
Wykonujemy projekty i druk ulotek reklamowych w różnych formatach;
Oferujemy ulotki reklamowe na różnych podłożach (papier kredowy, offsetowy, papier lub folia samoprzylepna);
Posiadamy w ofercie ulotki reklamowe o gramaturze papieru od 90 do 350g;
Wykonujemy i drukujemy ulotki reklamowe jedno, dwu, trzy lub pełno-kolorowe;
Drukujemy niskonakładowo (druk cyfrowy) jak i wysokonakładowo (druk offsetowy).
Cena druku ulotki reklamowej zależna jest od:
- formatu,
- gramatury papieru,
- wybranej opcji uszlachetnienia,
- ilości stron - jednostronna, dwustronna,
nakładu.

Wiemy, że w Twoich codziennych kontaktach z kontrahentami niezbędne są profesjonalnie wykonane wizytówki. Dbamy o wizerunek naszych Klientów, dlatego stosujemy druk offsetowy, który zapewni znakomitą jakość wydruku oraz intensywność kolorów.
Uszlachetnienia pozwalają na efektowne podkreślenie i uwydatnienie najważniejszych dla Ciebie informacji.
Wizytówki firmowe - opcje dodatkowe
Możemy zaoferować dodatkowe opcje, które umożliwią modyfikację standardowej wizytówki i zmienią jej zastosowanie. Wykorzystasz je jako, np. biznes kartę, kalendarzyk, karnet, metkę, przywieszkę czy mini zaproszenie - w połączeniu z opcją bigowania. Foliowanie z jednej strony umożliwi Ci ich stemplowanie lub dopisywanie notatek na odwrocie.
Format wizytówki firmowej
Wykonujemy wizytówki w pełnym kolorze w następujących formatach: 90x50mm oraz 85x55mm. W zależności od Twoich potrzeb drukujemy wizytówki jednostronnie lub wizytówki dwustronnie z ostrymi lub zaokrąglonymi rogami.
Nasi graficy stoworzą dla Ciebie indywidualny projekt, zgodny z Identyfikacją Wizualną Twojej Firmy. Akceptujemy też gotowe projekty Klientów.
Minimalne zamówienie wizytówek firmowych - 100szt. - dla wizytówek wykonanych na papierze ozdobnym,
- 250szt. - dla wizytówek bez dodatkowych uszlachetnień,
- 500szt. i 1000szt. - dla wizytówek z opcjami dodatkowymi
- w zależności od wariantu.
Terminy realizacji projektu i druku wizytówek:
Standardowy czas druku wizytówek bez dodatkowych opcji wynosi do 6 dni roboczych od momentu zakończenia projektu, stosowanie uszlachetnień typu lakier UV wybiórczy czy tłoczenie wydłuża ten czas do 9 dni roboczych. Projekty wizytówek realizujemy zazwyczaj w przeciągu 3 dni roboczych.
Stosowane materiały wykonania wizytówek firmowych
- papier kredowy 350g,
- sztywny karton 300g, dwustronnie bielony,
tworzywo PCV,
- plastik przeźroczysty,
- papiery ozdobne - o różnej strukturze i kolorystyce.
Dostępne rodzaje uszlachetnień wizytówek firmowych:
- folia matowa - dodaje elegancji i szykowności,
- folia błyszcząca - ożywia kolory i zwiększa trwałość,
- lakier UV wybiórczy - pokrycie niektórych elementów projektu lakierem, co podkreśla ich walory na tle eleganckiej matowej powierzchni,
- tłoczenie - uwypuklenie wybranych elementów projektu,
- stosowanie dodatkowego koloru pantone - np. złoty, srebrny.
Niezależnie od wybranej opcji uszlachetnienia wszystkie wizytówki są pokrywane lakierem dyspersyjnym w celu zabezpieczenia druku. Wizytówki firmowe - usługi dodatkowe:
- -dziurkowanie,
- numerowanie,
- bigowanie lub gięcie,
- perforacja - nacinanie wzdłuż krawędzi ułatwiające odrywanie elementu wizytówki, bileciku, personalizacja.
Koszt druku wizytówek firmowych uzależniony jest od:
- materiału wykonania,
- wariantu druku - 1 lub 2 stronnego,
- wariantu uszlachetnienia,
nakładu, - wybranych usług dodatkowych.

Papier Firmowy to doskonałe uzupełnienie materiałów reklamowych, wpływających korzystnie na postrzeganie Twojej firmy przez kontrahentów.
Oferujemy druk na papierze offsetowym o gramaturze 90g, dużo większej bieli i gładszej powierzchni niż papier ksero, co umożliwia drukowanie dokumentów w drukarkach laserowych i atramentowych. Pozwala to na przygotowanie profesjonalnie wyglądających dokumentów, podnosząc prestiż i wizerunek każdej Firmy. Papieru firmowego z powodzeniem możesz użyć także jako oferty.
Wykonujemy wydruk papieru firmowego już od 500szt. techniką offsetową charakteryzującą się wysoką jakością druku i żywotnością kolorów.
Papier offsetowy cechuje inna (niż przy papierze kredowym stosowanym np. przy ulotkach) chłonność farby, więc proponujemy dwa rodzaje nadruków - nadruk CMYK (pełnokolorowy) lub wydruki do 3 kolorów z wykorzystaniem palety kolorów PANTONE.
Papier firmowy - indywidualny projekt graficzny
Nasi graficy stworzą dla Ciebie indywidualny projekt graficzny, zgodny z Identyfikacją Wizualną Twojej Firmy. Akceptujemy też gotowe projekty Klientów w wersjach do druku.
Termin realizacji
wydruk papieru firmowego trwa do 4 dni roboczych.
Cena druku papieru firmowego zależna jest od:
- określenia rodzaju nadruku (CMYK, PANTONE),
- określenia ilości stosowanych kolorów nadruku, nakładu.

Jako uzupełnienie identyfikacji wizualnej Twojej firmy proponujemy wykonanie kopert firmowych z nadrukiem, które dodatkowo poprawią jej wizerunek. W naszym asortymencie posiadamy różne rozmiary (C6, DL, C5, B5, C4, B4) i warianty kopert -z oknem lub bez, z paskiem samoklejącym bądź bez.
Wykonujemy nadruki na kopertach firmowych:
możliwość zadruku jednostronnego lub dwustronnego,
nadruk z kolorów PANTONE - do 4 kolorów, oraz w pełnych kolorach - CMYK - zadruk do 30-35% powierzchni, 70% powierzchni i 100% powierzchni koperty.
Kopery firmowe - minimalne zamówienie:
Realizujemy zamówienia na druk kopert już od 500 sztuk.
Nie drukujemy na kopertach powierzonych przez Klienta.
Nasi graficy stworzą dla Ciebie indywidualny projekt na koperty, zgodny z Identyfikacją Wizualną Twojej Firmy. Akceptujemy też gotowe projekty Klientów.
Cena koperty uzależniona jest od:
- rozmiaru/formatu koperty,
- rodzaju koperty (z oknem/bez okna, z paskiem samoklejącym/bez paska),
- powierzchni nadruku,
- ilości kolorów nadruku,
wariant nadruku - jednostronny, dwustronny.

MAXISTUDIO GRAPHICS od lat specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych i przejrzystych stron internetowych.
Poniżej przedstawiamy etapy tworzenia projektu dla naszego klienta
1. Zapoznanie się z oczekiwaniami kielnta
zaczynamy od określenia potrzeb naszego Klienta, grupy docelowej oraz specyfiki branży, konkurencji. Zadbamy o to by strona internetowa była zarówno atrakcyjna, przejrzysta, jak i funkcjonalna dla jej użytkowników. Strona internetowa przede wszystkim ma być skutecznym narzędziem w pozyskiwaniu potencjalnych Klientów.
2. Przygotowanie wyceny
Po dogłębnej analizie zebranych informacji przystępujemy do wstępnej wyceny projektu strony www. Przedstawimy Ci szczegółową kalkulację cenową na stworzenie strony www oraz warunków realizacji projektu.
3. Podpisanie umowy o wykonanie strony www
Wszelkie ustalenia dotyczące projektu strony www oraz przedstawiona kalkulacja zostaje sfinalizowana umową. Podpisanie umowy jest dla nas sygnałem do rozpoczęcia prac nad tworzeniem strony www.
4. Opracowanie projektu graficznego strony www
Kolejnym etapem jest projektowanie graficzne strony www. Zaproponujemy Ci intuicyjną nawigację, uwypuklimy najważniejsze aspekty Twojej oferty, przedstawimy pomysł na animację Flash, dzięki której statyczne elementy wkrótce ożyją i przykują uwagę Twoich Klientów.
5. Programowanie strony, czyli przygotowanie techniczne
Na tym etapie kończymy graficzne projektowanie strony www i dalsze prace przejmuje dział programistyczny, który przygotuje stronę jako szablony HTML. Następnie wdrażamy system zarządzania treścią CMS oraz uzgonione podczas wyceny serwisu funkcjonalności, które uzgodniliśmy podczas wyceny serwisu. Pracujemy równolegle nad animacjami Flash.
6. Uzupełnienie treści strony internetowej
Uzupełniamy materiały na podstronach: teksty, zdjęcia w galeriach, ofertę produktową, wersje językowe - całą zawartość merytoryczną strony www. Ciągle masz dostęp i wgląd do zmian jakie wprowadzamy pod adresem testowym Twojej nowej strony.
7. Testowanie strony www
Na tym etapie wspólnie z Tobą wprowadzamy ostatnie poprawki i testujemy nową stronę internetową. Na bieżąco informujemy o postępie prac oraz ustalamy wszelkie detale istotne dla projektu.
8. Uruchomienie strony internetowej
Jeśli wszystko mamy zapięte na ostatni guzik przenosimy stronę www na serwer docelowy. Jeśli posiadasz swój serwer i spełnia on nasze wymogi (są one dokładnie sprezycowane w umowie) to bez problemu zainstalujemy na nim stronę. W przypadku problemów oferujemy nasz serwer, na którym gwarantujemy poprawne działanie strony internetowej.
PAKIET KOMPLEKSOWYCH USŁUG
Rejestracja domeny;
Hosting - utrzymanie strony na serwerze;
Aktualizacja zawartości strony internetowej;
Optymalizacja kodu strony pod kątem wyszukiwarek;
Promocja strony, usługi lub produktu w internecie,
tworzenie kompleksowych strategii e-marketingowych;
Spójna identyfikacja wizualna Firmy zarówno w Internecie, materiałach poligraficznych (wizytówki, papier firmowy, foldery reklamowe, gadżetach) jak i prezentacji zewnętrznej firmy (banery reklamowe,szyldy, reklama na samochodach).

Coraz więcej osób żyć bez internetu nie potrafi, w związku z tym połączenia z siecią dostępne są już nie tylko w komputerach, tych stacjonarnych i mobilnych, ale również i przede wszystkim w urządzeniach takich jak smartfon, tablet, telefon, e-czytnik itp. Użytkownicy chętnie i powszechnie przeglądają strony www w wersji mobilnej, stąd rosnące zapotrzebowanie na projektowanie stron mobilnych, dostosowanych do możliwości urządzeń mobilnych i komfortu nawigacji w serwisie, surfowania po sieci przy pomocy zwykle niewielkich wymiarów ekranu dotykowego.
JEDNA STRONA, RÓŻNE EKRANY
Technologia Responsive Web Design to przede wszystkim uwzględnienie przy projektowaniu serwisu www różnych wielkości wyświetlacza ekranu, na którym będzie prezentowana strona www. Optymalizacja elementów strony pozwala na prawidłowe wyświetlanie się stron z automatycznym wpasowaniem się w wielkość ekranu, tak by korzystanie z witryny było łatwe i wygodne, a jej estetyka zachowana. Wszystkie strony Reponsive Web Design nie są w żaden sposób ograniczane i wyświetlając je na dużym ekranie wykorzystują maksimum możliwości prezentacji swej treści oraz nawigację przy pomocy myszy (tzw. liquid layout). W tej wersji strona może przybierać bogaty layout graficzny z duża ilością grafik, animacjami i innymi elementami, których wyświetlenie na urządzeniach mobilnych o niewielkiej przekątnej ekranu byłoby niemożliwe, bądź uciążliwe.
Strona internetowa w wersji mobilnej na smartfony powinna wyświetlać tylko niezbędne elementy, które umożliwią użytkownikowi na pozyskanie szukanych informacji, jak również wygodną nawigację za pomocą możliwie jak największych elementów nawigacji, by na ekranie dotykowym nie było zbyt trudno w nie trafić. Podkreślić należy, iż wersja RWD strony może wyświetlać stronę w nieco zmienionym układzie, a nawet kolorystyce, dzięki zastosowaniu techniki stylów, skryptów CSS itp.
STRONA MOBILNA TO OPŁACALNA INWESTYCJA Inwestycja w stronę mobilną w technologii Responsive Web Design to oszczędność czasu, jak i kosztów projektowania stron dla każdego z urządzeń mobilnych oddzielnie. Udział urządzeń mobilnych w rynku systematycznie wzrasta, dostępne są coraz nowsze urządzenia. Korzystając z RWD strona automatycznie dopasowuje się do potrzeb danego urządzenia, co jest największym atutem tejże technologii. Aktualizacja strony odbywa się jednocześnie dla wszystkich dostępnych wersji stron, zapewniając witrynie ogromną elastyczność.
Wzrastająca popularność internetu mobilnego wymusza dostosowanie stron internetowych i aplikacji do zmiennej powierzchni, na której są wyświetlane.
Nasz zespół dysponuje stosownym doświadczeniem w budowie serwisów opartych o Responsive Web Design, co pozwala nam zagwarantować aktualność projektowanych przez nas stron RWD na znacznie dłuższy okres, niżeli zapewniają to strony wykonane tradycyjnie. Strony mobilne już dziś gwarantują dotarcie do szerszego grona użytkowników internetu, a także wybiegają swymi możliwościami i parametrami w przyszłość nie pozwalając im się zestarzeć.

Współczesny biznes wymaga korzystania z rozwiązań e-commerce, a najczęściej spotykaną jego formą są sklepy internetowe, które dają firmą wiele możliwość stanowiących przewagę nad sklepami stacjonarnym. Najważniejsze to dostępność 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, nieograniczony asortyment, wygoda zakupów, dzięki szybkim płatnością online i szerokiemu wyborowi form dostawy lub odbioru osobistego. Dla firm oznacza to możliwość zwiększenia zysku, dzięki możliwości sprzedaży przez całą dobę, poza godzinami pracy, oferowania znacznie większej liczby produktów, często bez konieczności ich magazynowania oraz prowadzenia sprzedaży na terenie całego kraju i zagranicą.
Naszą ofertę kierujemy do małych i średnich firm, które poszukują dedykowanego rozwiązania w postaci indywidualnego projektu graficznego sklepu internetowego i sprawdzonego oprogramowania e-sklepu z systemem CMS. Specjalizujemy się w tworzeniu unikalnych sklepów internetowych, które spełnią oczekiwania Twoje i Twoich klientów. Profesjonalny sklep internetowy w połączeniu z wyjątkową i oryginalną szatą graficzną wykonaną na Twoje zamówienie pozwoli Ci zaistnieć w sieci i prowadzić sprzedaż na wysokim poziomie. Indywidualny projekt sklepu internetowego wzbudza zaufanie klientów i wyróżnia sklep na tle konkurencji.
Sklepy internetowe tworzymy z panelami CMS , gdzie każdy nawet nie znający języka HTML I CSS może wprowadzać produkty , dodatkowe kategorie itd...
Projekt sklepu online powinien być atrakcyjny, funkcjonalny, użyteczny, a zakupy w nim powinny sprawiać przyjemność. Projektowanie zgodnie z zasadami Usability wpływa na funkcjonalność sklepu, czytelność prezentacji oferty i nawigacji. Dzięki czemu klienci intuicyjnie poruszają się po stronie www. Tak zaprojektowany sklep internetowy jest bardziej efektywny i skuteczny w sprzedaży, co przekłada się na zyski właściciela sklepu, a klienci chętnie do niego powracają na kolejne zakupy.

System zarządzania treścią
Podstawowym zadaniem platform CMS jest oddzielenie treści (zawartości informacyjnej serwisu) od wyglądu (sposobu jej prezentacji). Po wprowadzeniu nowych informacji przez uprawnionego redaktora system zapisuje je w bazie danych. Następnie system CMS generuje dynamicznie strony internetowe na podstawie treści pochodzącej z bazy danych oraz odpowiednich szablonów. Pozwala to na bardziej elastyczne a przede wszystkim wygodniejsze zarządzanie treścią niż ma to miejsce w przypadku zastosowania statycznych plików HTML.
Wykorzystanie szablonów stron sprawia, że zmiana koncepcji graficznej całego serwisu sprowadza się do przygotowania i zamiany szablonu (tzw. skórki). Dzięki takiemu podejściu proces publikacji w Internecie staje się prostszy. Ponadto te same dane można prezentować jednocześnie w różnych formatach, np. jako pliki PDF.
W ostatnich latach platformy CMS znacznie ewoluowały, dodając m.in. możliwość elastycznej i dynamicznej modyfikacji już nie tylko treści, ale i struktury.
Systemy zarządzania treścią zazwyczaj oparte są na bazach danych i językach skryptowych (server-side), lub specjalistycznym oprogramowaniu uruchamianym po stronie serwera. CMS może być formą oprogramowania klienckiego, które do aktualizacji strony może używać takich protokołów jak FTP. Coraz częściej wykorzystywane są złożone techniki opisu struktur dokumentów (np. XML).
Najczęściej systemy CMS są napisane w językach takich jak: ASP, JSP, PHP, czy Python.
Zalety zastosowania Panelu CMS:
- samodzielna administracja panelu CMS nie wymaga specjalistycznej wiedzy z zakresu technik programowania, znajomości żadnego z narzędzi informatycznych służących do kreacji witryn. Wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, aby biegle i efektywnie korzystać z funkcji systemu CMS;
- dostęp do panelu CMS z każdego miejsca poprzez Internet po zalogowaniu do systemu;
- obniżka kosztów - samodzielna aktualizacja nie wymaga nakładów finansowych;
- oszczędność czasu - wprowadzanie nowych treści, zdjęć itp. czy aktualizacja danych następuje szybko i sprawnie w dogodnym dla siebie czasie;
- łatwa i szybka aktualizacja oferty produktów - szczególnie przydatna dla sprzedawców internetowych lub firm z dużą bazą produktową;
- stała kontrola nad treścią w serwisie www;
możliwość rozbudowy panelu CMS w przyszłości z naszą pomocą o nowe funkcje czy moduły;
- możliwość zarządzania wieloma wersjami językowymi jednocześnie. Dodanie kolejnej wersji strony wiąże się jedynie z uzupełnieniem przez nas niezbędnych grafik w nowym języku;
- wsparcie techniczne ze strony naszego działu programistycznego.

W ostatnich latach dużą popularnością cieszyła się sprzedaż na Allegro, stale powstaje coraz więcej sklepów internetowych. Dziś w Polsce bardzo szybko rozwija się handel na eBay.
Serwis ten pozwala zdobywać nowych klientów nie tylko na naszym rynku, ale także na niemieckim, angielskim, francuskim i innych. Tworzymy szablony aukcji przeznaczone na różne wersje językowe eBay: ebay.pl oraz ebay.de, ebay.co.uk itd. oraz szablony wielojęzyczne.
Projektujemy profesjonalne szablony aukcji eBay, które najlepiej zaprezentują Twoją ofertę, dzięki stylowi dobranemu do Twojej branży sprzedaży i nowoczesnym rozwiązaniom.
Twój projekt szablonu aukcji eBay wykonamy od podstaw, po analizie Twoich oczekiwań i preferencji.

Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web). Służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów. Przykłady marketingu internetowego to przede wszystkim różne formy reklamy między innymi strony rezultatów wyszukiwarki, baner, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, interstitial, ogłoszenia reklamowe w Internecie, sieci reklamowe oraz e-mail marketing, łącznie z e-mail spam.
Największą korzyścią reklamy internetowej jest możliwość natychmiastowego publikowania informacji i treści, które nie są ograniczone pod względem geograficznym i czasowym. W tym celu pojawiające się obszary reklamy interaktywnej, stawiają nowe wyzwania reklamodawcom, którzy dotychczas korzystali z innych strategii.
Inną zaletą jest skuteczność inwestycji reklamodawcy. Reklama internetowa pozwala na dostosowanie reklam do zawartości stron internetowych. Na przykład AdWords, Yahoo! Search Marketing, Google AdSense umożliwiają umieszczanie reklam na odpowiednich stronach internetowych lub obok wyników wyszukiwania słów kluczowych.

Celem naszych działań jest zwiększenie ruchu na Twojej stronie internetowej oraz skłonienie potencjalnego Klienta do wykonania określonej akcji która bezpośrednio przyczyni się do wzrostu sprzedaży w Twojej firmie.
Zależy nam na tym aby Twój potencjalny Klient:
- Trafił na Twoją stronę a nie na stronę konkurencji;
- Napisał e-maila lub zadzwonił w celu zapytania o konkretną ofertę;
- Dokonał zakupu w Twoim sklepie internetowym; - Zapisał się na listę w newsletterze - dołączył do grona subskrynentów;
- Odebrał kupon rabatowy.
E-MARKETING - JAK DZIAŁAMY?
- Analizujemy Twoją konkurencję;
- Określamy grupę Twoich docelowych Klientów;
- Analizujemy i prognozujemy koszty kampanii;
- Opracowujemy metodę dotarcia do Twojej grupy docelowej;
- Ustalamy cele które zamierzamy osiągnąć poprzez działania e-marketingowe;
- Określamy budżet kampanii.
KREACJA - Kreujemy spójny wizerunek Twojej kampanii / strony www / całej Firmy;
- Kreacja tzw. landing page - strony docelowej która ma za zadanie skłonienie odwiedzającego do wykonania konkretnej akcji np: zapisanie się na listę mailingową;
- Kreacja banerów reklamowych na potrzeby kampanii reklamowej.
MEDIA
- Dobieramy środki i media które skierują potencjalnego Klienta na Twoją stronę www; - Przygotowujemy kampanię reklamową w internecie; - Reklama banerowa na portalach internetowych (kreacja + zakup mediów) - Pozycjonowanie stron www; - Reklama kontekstowa w Google AdWords; - E-mail marketing; - Reklama Social Media (Facebook Ads.) ANALIZA I WNIOSKI - Testujemy Twoją stronę www pod względem użyteczności. Gromadzimy informacje na temat preferencji Twoich Klientów;
- Badamy różne scenariusze;
- Mierzymy skuteczność ruchu na stronie w odniesieniu do zakupionych mediów dla kampanii reklamowych;
- Wyciągamy wnioski i opracowujemy metody na poprawę skuteczności danej kampanii reklamowej w internecie;
- Poprawiamy wygląd strony docelowej i dodajemy nowe funkcjonalności;
- Poprawiamy wynik jakości kampanii w internecie.

Projektujemy i wykonujemy w pełni funkcjonalne strony docelowe (landing page, strona lądowania, strona produktowa, micropage, microsite, mikro-strona). Landing Page jest to strona na którą trafia Twój potencjalny Klient po kliknięciu w reklamę.
Prosta, ładna i czytelna grafika, bez klasycznego menu oraz elementów które mogłyby rozpraszać uwagę użytkownika;
- Jeden dobrze zaplanowany cel;
- Zwrot skłaniający do wykonania akcji, np. Wypełnij formularz, Kup teraz;
- Krótkie i zwięzłe teksty pisane językiem korzyści, opracowane przez Copywritera.
Głównym celem strony docelowej jest konwersja, tak jak ma to miejsce w każdej kampanii e-marketingowej. Konwersja jest to współczynnik który określa nam jaki procent osób które odwiedziły mikro-stronę wykonało konkretną akcję, na przykład:
- rejestracja w serwise,
- pozostawienie danych kontaktowych,
- zapisanie się do newslettera na listę subskrynentów,
- powiadomienie znajomych o akcji, o ofercie zamieszczonej na stronie docelowej,
- zapoznanie się z konkretną ofertą, usługą lub produktem danej marki,
- odbiór kodu rabatowego - zakup w cenie promocyjnej,
- wzięcie udziału w konkursie.
Podczas prowadzenia kampanii w internecie Landing Page lepiej się sprawdza niż zwykła strona internetowa. Landing Page powinna być fundamentalnym elementem wszystkich profesjonalnie prowadzonych działań e-marketingowych ponieważ:
- W dużo większym stopniu, niż zwykła strona, jest w stanie przekonać Klienta do skorzystania z konkretnej oferty firmy;
- Skupia uwagę użytkownika na jednym, konkretnym aspekcie (produkcie, usłudze);
- Zapewnia wyższy współczynnik konwersji dla prowadzonych akcji marketingowych w internecie, co pozwala zredukować koszty kampanii;
- Zmusza użytkowników do wykonania konkretnych akcji;
Nasze projekty stron docelowych szybko się ładują i dobrze się wyświetlają również na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) - co pozwala dotrzeć do większej ilości zainteresowanych osób.
KAMPANIA E-MARKETINGOWA Z WYKORZYSTANIEM LANDING PAGE
Mikro strona powinna być bazowym elementem całej kampanii reklamowej w internecie a potencjalni klienci mogą dotrzeć do Twojej strony docelowej poprzez:
- linki sponsorowane Google AdWords
- reklamy na portalach społecznościowych (Facebook Ads)
- akcje e-mail marketingowe
- banery internetowe na portalach i wortalach tematycznych (Onet, Wp, Google)
INTEGRACJA
Nasze kreacje pozwalają na szybką integrację landing page z zewnętrznymi aplikacjami, przydatnymi podczas organizowania akcji e-marketingowej tj:
- Programy do e-mail marketingu,
- Systemy CRM,
- Systemy płatności elektronicznych
- Facebook’iem,
- Google Adwords,
- Google Analytics.

Wiemy, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie, dlatego oferujemy naszym Klientom profesjonalne usługi fotograficzne, które zdecydowanie wyróżniają ich stronę internetową, ofertę lub folder reklamowy. Do swojej pracy podchodzimy z zaangażowaniem i profesjonalizmem, pamiętamy o tym aby nasze zdjęcia zawsze prezentowały wysoki poziom artystyczny i estyczny.

Realizujemy fotorelacje z pracy fabryki (fotografia korporacyjna) oraz sesje modowe, fotografujemy ludzi, wydarzenia, przedmioty (fotografia produktowa, fotografia mebli), architekturę i zawsze indywidualnie traktujemy każdego partnera. Uważnie słuchamy Twoich potrzeb i wspólnie z Tobą wypracowujemy koncepcję, którą następnie realizujemy.
Zdjęcia reklamowe które zapadną w pamięć Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych, dlatego oferujemy:
- Profesjonalne sesje zdjęciowe promujące firmę, fabrykę, pracę ludzi;
- Niepowtarzalne fotografie przedmiotów wykonanych z „trudnych” materiałów, takich jak szkło, metal, srebro lub złoto tak, aby zachowały swój właściwy kształt, formę i kolor;
- Niezwykłye zdjęcia architektury oraz wnętrz pomieszczeń;
- Inspirujące sesje modowe;
- Olśniewające sesje plenerowe lub sesje w studio;

Nasza firma powstała 3 lata temu na bazie wieloletnich doświadczeń, zainteresowań i pasji w zakresie grafiki komputerowej, DTP, projektowania sklepów internetowych oraz witryn WWW. Nasza praca to dla nas przyjemność - a jeszcze większą przyjemność sprawia nam zadowolenie naszych klientów z realizowanych dla nich projektów.

Nasze Realizacje

Zadzwoń teraz na +48 508 998 451 i odbierz 10% rabatu na zamówiony projekt